U bent hier: Nieuws » 2023 » Nieuwjaarstoernooi 2023!

Nieuwjaarstoernooi 2023!

omgevingswet 2023 shutterstock

Aanstaande zaterdag is het dan zover. Eindelijk weer een Nieuwjaarstoernooi van SV Ens in de zaal.
We beginnen om 16:00 met de eerste wedstrijd en zullen iets voor 19:30 klaar zijn.
De wedstrijden worden uiteraard gespeeld in de Evert van Benthem Hal.

Helaas zit er geen kroegbaas meer in café Time out, dus het zal een beetje behelpen zijn.
We zullen ervoor zorgen dat er wat te eten en te drinken zal zijn. En als het toernooi afgelopen is,
zal er de mogelijkheid zijn om na het toernooi een biertje te doen in de voetbalkantine zijn,
vanwege de voorzieningen daar.

Tot zaterdag!

P.S. Mocht je het nou helemaal vergeten zijn om je aan te melden, maar je wilt alsnog wel graag meedoen.
Laat dit dan even weten via een berichtje naar nieuwnieuwjaarstoernooisvens@gmail.com.
Dan zullen we kijken of we je nog ergens aan toe kunnen voegen.

Met vriendelijke groet,

De toernooicommissie

Nieuwjaarstoernooi-2023-SV-Ens.docx-1.pdf
Nieuwjaarstoernooi 2023 SV Ens.docx 1 Page 1Nieuwjaarstoernooi 2023 SV Ens.docx 1 Page 2