U bent hier: Bijeenkomst werkgroepen

Bijeenkomst werkgroepen

Werkgroepen weer bijeen voor Kunstgras.

Woensdag 23 april zijn de twee werkgroepen “Sponsorcommissie” en “Zelfwerkzaamheid” bijeen gekomen onderleiding van voorzitter Klaas Jan Loosman. De voorzitter gaf te kennen, dat vanaf 1 juli de schop de grond in kan en zodoende gestart wordt met het aanleggen van een volledig nieuw hoofdveld van kunstgras.
Hoewel de laatste gemeentelijke puntjes nog op de i gezet moeten worden, kunnen we er vanuit gaan dat de laatste ambtelijke stempel eind juni op de officiële stukken geplaatst zal worden.

Dinsdag 22 april kregen de 3 verenigingen SV Ens, SVM en VV Tollebeek van de gemeente te horen dat de pilot met gasbeton als ondergrond geen optie is, zodat alle 3 de verenigingen deze zomer de kunstgrasvelden kunnen gaan realiseren.

De beide werkgroepen hebben gesproken over het generaliseren van de financiële middelen, die geëist zijn door de gemeente, als eigen bijdrage van de vereniging. Ook de zelfwerkzaamheden zijn besproken. De gemeente stelde de vereniging aan om een deel van de kosten te dekken door zelfwerkzaamheden. Denk daarbij aan: veld afgraven, doelen/ballenvangers/verlichting van het veld afhalen, bestrating, enz.

De komende maanden zullen de verenigingen hun wensen in kaart brengen en de gemeente gaat zich druk maken om de juiste aannemer aan te stellen.

Wordt vervolgd….