U bent hier: Vrijwilligers kunstgras

Vrijwilligers kunstgras

Vanavond is de eerste bijeenkomst van vrijwilligers geweest, die mee gaan denken over oplossingen inzake zelfwerkzaamheden en genereren van een eigen bijdrage voor het bewerkstelligen van een kunstgrasveld voor S.V. Ens. Ondanks verscheidene afmeldingen deze avond, was de opkomst redelijk te noemen.
Na een volledige uitleg van voorzitter Klaas Jan Loosman, was het de beurt aan de vrijwilligers om te brainstormen over oplossingen, die met name de Gemeente Noordoostpolder opeist van de vereniging.
De gemeente wil graag de club bijstaan om een kunstgrasveld te realiseren in Ens, maar daar moeten we zelf ook aan meebetalen. Gedeeltelijk door een financiele injectie en gedeeltelijk door eigen man-uren en zelfwerkzaamheden.
Na het toezeggen, van het kunstgras, van de gemeente is dit de eerste stap van de vereniging om vrijwilligers te betrekken bij de totstandkoming van dit duurzame veld. Laten we hopen op een vruchtbare samenwerking met veel vrijwilligers, want er moet een hoop werk verzet worden.
Wordt vervolgd….
werkgroep kunstgras2werkgroep kunstgras 3