U bent hier: Vervolg kunstgrasveld

Vervolg kunstgrasveld

Vandaag met de verenigingen VV Tollebeek/SVM/Gemeente en bureau Kybus op pad geweest ter oriëntatie kunstgras velden voor deze 3 verenigingen. Bureau Kybus heeft de opdracht vanuit de gemeente om alle voorbereidende zaken te regelen zodat aanbesteding kunstgrasvelden spoedig kan gaan gebeuren. Het streven is dat we mogen starten 1 juli met zelf werkzaamheden (uitgraven grond trainingsveld) voor aanleg kunstgras. In september moet er een prachtig kunstgras veld liggen bij onze vereniging.

Maandagmiddag hebben wij kunstgrasvelden bekeken bij de voetbal verenigingen Flevo Boys/Dos Kampen/VV Heerde en SEH Heerde. Alle 3 verenigingen hadden mensen van de club meegenomen om zich te oriënteren welke keuze er gemaakt dient te worden voor welk type kunstgras veld wij opteren.

Voorkeur vanuit de 3 verenigingen:
1. Dos Kampen
2. Flevo boys/SEH Heerde