U bent hier: De voorzitter: Kunstgras

De voorzitter: Kunstgras

Beste leden/sportvrienden,

Zoals jullie weten zijn 3 verengingen SVM, vv Tollebeek en SV Ens al 2 jaar in onderhandeling met de gemeente over de realisatie van kunstgras voor deze 3 verenigingen. Maandagavond 20 januari is de ingediende motie door 4 politieke partijen rond realisatie kunstgras velden unaniem door de raad aangenomen. Nu zou je denken dat alles rond is maar de gemeente (college B&W) heeft 3 weken de tijd om de financiële onderbouwing voor realisatie kunstgras in de raad aan te bieden. In de volgende raadsvergadering komt er een definitief ja of nee. De 3 verenigingen krijgen het kunstgrasveld niet cadeau. Wij moeten als vereniging ook investeren om realisatie mogelijk te maken. Zo moeten wij zelf een eenmalige financiële bijdrage doen en daarnaast uren steken in zelfwerkzaamheid ivm aanleg.
Als vereniging zijn we er klaar voor, de komende 3 weken gaan wij nog verder in gesprek met de gemeente om de financiële kwestie nader te bespreken. Wij blijven positief en hopen op een goede afloop.

Met vriendelijke groeten,
Klaas Jan Loosman