U bent hier: Loterij Kunstgrasveld.

Loterij Kunstgrasveld.

prijzen loterij2

Loterij Kunstgrasveld.

Nu het aanleggen van een kunstgrasveld in Ens dichtbij komt is er nog wel een financiële bijdrage nodig, welke de club zelf moet genereren. Zoals u al eerder op deze site kon lezen wordt er op de familiedag op 7 juni 2014 een sponsorloop gehouden. Een groep van jonge vrijwilligers organiseren deze sponsorloop als opdracht voor school.
Daarnaast wil de sponsorcommissie geld inzamelen door U kunstgras per vierkante meter te laten adopteren . Dit houdt in dat u €5,- per vierkante meter kan bijdragen. In ruil hiervoor krijgt u een lot waarmee u kans maakt op een LED-Tv, een laptop of een tablet. Verder zijn er nog diverse kleinere prijzen te vergeven.
De start van het verkopen van de loten begint zaterdag 7 juni 2014, dus op de familiedag.
Op de woensdagavond van de Ensyfairweek, tijdens de wedstrijd Nederland – Australië zullen we ook loten gaan verkopen. En we gaan 11 juni in de vooravond langs de huizen om de loten aan de man te brengen.
Ook gaan we diverse elementen van het veld veilen, nl:
• De middenstip
• 2x 16 meter gebied
• 4x cornervlag
Zaterdag 6 september hopen we het nieuwe kunstgrasveld te gaan openen. Dan zal ook de trekking van de loterij plaatsvinden. We hopen op een mooi eindbedrag.
Houdt de website in de gaten; www.svensvoetbal.nl.