U bent hier: Kunstgrasveld voor S.V. Ens

Kunstgrasveld voor S.V. Ens

Beste leden/sportvrienden,

Kunstgrasveld voor SV Ens,

Vanavond is na een lange voorbereiding de aanleg van kunstgrasvelden voor SVM/VV Tollebeek en SV Ens door de gemeenteraad goedgekeurd. In 2011 zijn hiervoor de 1e plannen op tafel gekomen. Voor onze vereniging een enorme kwaliteit impuls. Het kunstgrasveld zal naast wedstrijdveld ook worden gebruikt voor de trainingen. (huidig trainingsveld wordt omgebouwd naar kunstgrasveld) Wij gaan nu met de gemeente om tafel om vervolg stappen te zetten naar realisatie kunstgrasveld. Bij de aanleg zullen wij als SV Ens leden de handen uit de mouwen moeten steken, naast een financiële bijdrage zullen wij ook zelfwerkzaamheid moeten uitvoeren bij de aanleg. Zodra daar meer nieuws over is zullen wij jullie verder informeren.

Met vriendelijke groeten,
Klaas Jan Loosman