U bent hier: Het afgraven is begonnen....!!

Het afgraven is begonnen....!!

Dinsdagavond (08-07-2014) is M. Oomen bestrating begonnen met het afgraven van de omtrek, waar het kunstgrasveld komt. Vanochtend (09-07-2014) konden de diverse vrijwilligers samen met Cintegro, De Lange, Haagsma en Goossens het werk voortzetten om het veld tot 30 cm af te graven en de grond te verplaatsen naar het Ensyfairterrein.
afgraven

Onder de bezielende leiding van Piet Botman worden de chauffeurs naar het terrein aan de Gillotstraat gedirigeerd. Daar kunnen ze de dumpers legen op de daarvoor bestemde plekken.

piet dirigeert

Over de Zuiderringweg wordt de grond van het sportveld naar het Ensyfairterrein verplaatst, zodat dit veld uiteindelijk een stukje hoger komt te liggen.

verkeersregelaars

doorgang

Uiteindelijk moeten we het van al onze vrijwilligers hebben. En er zijn er veel. Heel VEEL!!
Jaap2