U bent hier: Opening Kunstgrasveld 10 oktober

Opening Kunstgrasveld 10 oktober

Vrijdag 10 oktober 2014 zal het nieuwe kunstgrasveld van S.V. Ens officieel geopend worden.
Dit zal vanaf 19.00 uur plaatsvinden. Naast de officiele opening zal er ook een clubfoto met alle leden gemaakt worden.
Tevens staat de veiling van de kunstgraskavels op het programma en natuurlijk de trekking van de verloting, waarbij o.a. een LED-tv, een Laptop en een Tablet verloot worden.
Als u nog geen lot heeft en u wil wel kans maken op deze mooie prijzen dan kunt u altijd even mailen (voor 10 oktober) naar website@svensvoetbal.nl

Verder staan er nog meer verrassingen op het programma, welke later worden onthuld. Dus hou de website in de gaten voor meer nieuws omtrent de opening op 10 oktober.

Niet alleen leden, vrijwilligers, trainers, leiders en bestuurs- en commissieleden zijn welkom maar iedereen uit Ens is welkom om dit te aanschouwen.
WEES WELKOM!!
voorkant uitnodigingachterkant uitnodiging