U bent hier: Van de voorzitter. Kunstgras.

Van de voorzitter. Kunstgras.

Hierbij even een update van veel acties rond de aanleg kunstgras voor SV Ens. Met gemeente hebben wij afgelopen week een gesprek gehad, er wordt gekoerst op start zelf werkzaamheden 4 juli (grond afgraven en vervoeren naar Ensyfairterrein) In de week daaraan voorafgaand zullen doelen/ballen vangers en verlichting van trainingsveld worden verwijderd. De verlichting palen zijn overgenomen door de ijsbaan vereniging.

Op familiedag van zaterdag 7 juni is er een sponsorloop georganiseerd, dit heeft het mooie bedrag van bijna 5000 euro opgeleverd. Alle lopers en sponsoren bedankt voor dit mooie resultaat. Ook zijn wij het dorp rondgegaan met verkoop loten. 1 lot vertegenwoordigd een aankoopwaarde van 1m2 kunstgras. Met dit lot zijn mooie prijzen te winnen. Trekking verloting op zaterdag 6 september. De buitenwegen worden binnenkort door ons aangedaan ivm verkoop loten.

Ook kan er online geboden worden op de middenstip/2x 16 meter gebied en 4 hoekvlaggen. Wilt u de komende 5 jaar uw naam prominent bij de ingang van ons sportcomplex op een bord als particulier of bedrijf is dit nu mogelijk, bied allemaal mee (zie www.svensvoetbal.nl dossier kunstgras) Zoals u kunt lezen zijn heel veel mensen erg actief om aanleg kunstgras voor onze vereniging mogelijk te maken. Namens het bestuur wil ik alle vrijwilligers bedankten voor hun inspanningen tot nu toe. Binnenkort meer nieuws.

Met vriendelijke groeten,

Klaas Jan Loosman