U bent hier: Verkoop loten buitenwegen!

Verkoop loten buitenwegen!

VERKOOP LOTEN BUITENWEGEN
Op vrijdagvond 5 september 19.00 uur gaan wij loten verkopen aan de buitenwegen voor het aangelegde (aanlegde) kunstgras. Wij roepen ouders/leden/trainers/leiders op om zich aan te melden. Voor de verkoop in het dorp had zich maar een beperkt aantal mensen opgegeven. Samen moeten we deze klus klaren. Dus wij verwachten dat jullie daar je verantwoordelijkheid ook in nemen. Hoe meer mensen er meelopen hoe minder loten er per persoon verkocht hoeven te worden en het voor iedereen minder tijd kost.
Opgeven om deze avond mee te helpen kan via secretaris@svensvoetbal.nl .
INLEVEREN GELD VERKOCHTE LOTEN
Op deze vrijdagavond (5 sept.) zijn er vanaf 19.00 uur mensen in de kantine aanwezig en kan iedereen die in de afgelopen periode en deze avond loten heeft verkocht, het geld inleveren.

Wij hopen dan ook dat er zoveel mogelijk loten verkocht zijn en dat er geen loten meer worden ingeleverd. Ga de komende tijd bij familie/vrienden/werk langs en verkoop loten. Er zijn altijd nog loten te verkrijgen als je er geen meer hebt. Door verkoop loten kunnen wij onze vereniging financieel gezond houden voor de financiële bijdrage die wij moeten doen richting gemeente.

De opening van het kustgrasveld stond gepland op 6 september (staat ook op de loten) maar deze datum wordt niet gehaald. Ons streven is de opening kunstgrasveld te houden op vrijdagavond 10 oktober as.

Met vriendelijke groeten,
Klaas Jan Loosman